وبلاگ رسمی کاظم وحدت

The official blog of Kazem Vahdat

وبلاگ رسمی کاظم وحدت

The official blog of Kazem Vahdat

بر بال اندیشه و قلم

ایران و ژاپن

تیم ملی فوتبال ایران در هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 که در امارات برگزار می شد از سد تیم های یمن، ویتنام، عمان و چین با اقتدار گذشت و پیروز میدان نبرد بود. اما قدر این جایگاه و منزلت را ندانستیم و شکرگزار واقعی نبودیم.

ایران در مرحله نیمه نهایی برابر ژاپن تن به شکست ۳ بر صفر مقابل این تیم داد و باخت مقابل ژاپن سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی در جام ملت ها طی 31 سال گذشته بوده است. همان ژاپنی که بنا بر اقوالی میلیون ها نفر از آنان معتقد به پرستش اعضای تناسلی هستند با سعی و تلاش فراوان، کار خودش را می کند و پیروز میدان می شود. از ابتدای این دیدار که در ساعت 17:30 به وقت ایران آغاز می گردد غرق در تماشا می شویم و وظیفه اصلی مان را به فراموشی می سپاریم. در فرجه ی بین دو نیمه نیز حرکتی نمی شود و این غفلت ادامه دارد و نتیجه ی آزمون مشخص است. بنابراین ما دچار حاشیه می شویم و سنگر اصلی را رها نموده و به دنبال غنیمت کارت زرد می گردیم. در نهایت، هم ارزش ها و هم اخلاق را می بازیم و رحمت واسعه شامل همین ژاپن می گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی