وبلاگ رسمی کاظم وحدت

The official blog of Kazem Vahdat

وبلاگ رسمی کاظم وحدت

The official blog of Kazem Vahdat

بر بال اندیشه و قلم

مرضیه هاشمی

ماجرای اره برقی که یادتان هست. همان که درخت آزادی بیان را در ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه در عرض هفت دقیقه تکه تکه کرد. بحث بر سر مالکیت این اره برقی بسیار بود و اینکه به دستور چه کسی کار می کند؟ برخی از صاحب نظران و تئورسین ها که عینک بدبینی آنها فقط روی کشورهای جهان سوم زوم شده است در ستایش غرب و کشورهای پیشرفته و رعایت آزادی بیان و حقوق بشر در این کشورها سخن ها گفتند و احتمال دستور قتل جمال خاشقجی را از سوی آمریکا رد کردند. جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار روزنامه «واشنگتن پست» دهم مهر ماه 1397 برای انجام برخی کارهای مربوط به ازدواجش با «خدیجه چنگیز»، شهروند ترکیه‌ای به کنسولگری سعودی مراجعه کرد و ناپدید شد. بعدا مشخص شد که نامبرده به قتل رسیده است و با اره برقی تکه تکه شده است.

حالا گویا این اره برقی به فرودگاه بین‌المللی سنت‌لوئیس لامبرت ایالات متحده آمریکا برگشته است، جایی که مرضیه هاشمی خبرنگار ، مستندساز و گوینده آمریکایی الاصل شبکه‌ انگلیسی زبان پرس تی‌ وی ایران (Press TV) روز یکشنبه ۲۳ دی ماه ۱۳۹۷ برای دیدار با برادر بیمارش که به سرطان مبتلاست و فرزندان و بستگان خود به آمریکا سفر می کند و بلافاصله در فرودگاه بین‌المللی سنت‌لوئیس لامبرت ناپدید می شود. بعد از 48 ساعت مشخص می شود که توسط مأمورین اف بی آی FBI با رفتارهای تحقیرآمیز و غیرانسانی، بر خلاف موازین قانونی آمریکا بدون تفهیم اتهام و بدون انتقال به بازداشتگاه مستقیما به زندان مننتقل و برای او کد زندانی در نظر گرفته شده است.

تاکنون این اره برقی تمام لباس های خانم مرضیه هاشمی را به جز یک تی شرت از تن وی بریده است و غذای حلال و حتی نان خالی را نیز قطع کرده است. بجای آن دست و پاهای او را با زنجیر بسته و غذای گوشت خوک به او هدیه داده است. مرضیه هاشمی با نام «ملانی فرانکلین» در ایالت کلرادو آمریکا به دنیا آمده و در رشته رسانه فارغ‌ التحصیل شده است. او در جوانی مسلمان می شود و به ایران مهاجرت می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی