وبلاگ رسمی کاظم وحدت

The official blog of Kazem Vahdat

وبلاگ رسمی کاظم وحدت

The official blog of Kazem Vahdat

بر بال اندیشه و قلم

Dream of Israel

بنیامین نتانیاهو : آشپزی همسرم خوب نیست، این قطعا می تواند ثبات را به اقتصاد ایران برگرداند. اگر ایرانیان بخواهند من و همسرم می توانیم به تهران بیاییم و همسرم با سفارش غذا به رستوران‌های گرانقیمت تهران، بکارگیری کارشناسان حرفه‌‌های مختلف برای تعمیر اقامتگاه‌های شخصی خانواده و اداره ی آن، رونق را به کسب و کار بازارهای تهران برگرداند و اعتصابات را برای همیشه در نطفه خفه نماید.

اسم همسرم سارا است، من هم که دارا هستم بنابراین دقیقا مانند عروسکهای دارا و سارا در قلب ایرانیان جا داریم! با توجه به اینکه همسرم مجهز به علم روانشناسی می باشد براحتی می تواند هزینه های شخصی را با بودجه عمومی شما تأمین نماید و همزمان رونق را به کسب و کار شما تزریق نماید، حواستون باشد او را حتما خانم روانشناس صدا بزنید.

من بنیامین نتانیاهو علاقه زیادی به فوتبال دارم. همین الان که نگاه تمام جهان به بازیهای جام جهانی 2018 روسیه است، ما هم مشغول یک تورنمنت جانانه با بچه های غزه هستیم. امیدواریم روزی شاهد بازی ایران و اسرائیل در «تهران آزاد» باشیم در چنین روزی رؤیای نیل تا فرات ما می تواند تا خزر و خلیج فارس ادامه یابد! تیم ملی فوتبال ایران اوج شجاعت خود را در بازی اول مقابل مراکش در پانزده دقیقه اول با کاپیتان شجاعی به نمایش گذاشت. شکست تیم ایران و عدم صعود ایران از آنجایی شروع شد که کاپیتان مسعود شجاعی تعویض شد و دوباره به تیم بازنگشت و گزارشگر ایرانی آن را خیریت خواند!

من می دانم ایران آب ندارد، برخی در اصفهان با پشت کردن به قبله و تریبون نمازجمعه از ما کمک خواستند. قرار است آب فاضلاب را بازیافت و به مردم ایران بدهیم. البته باید در این خصوص با همسرم مشورت نمایم شاید طرح های بهتری داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی